ITIL je vodilni svetovni okvir najboljših praks upravljanja informacijskih storitev (IT). Veliko uspešnih organizacij, doma in v tujini, izvaja ITIL prakse, s katerimi je mogoče kaj prilagoditi in jih uporabljati v vseh poslovnih in organizacijskih okoljih. Čemu?
Razlogi, ki govorijo v prid uporabi ITIL metodologije upravljanja IT storitev:
- Upravljanje poslovnih tveganj in motenj v delovanju ali ob neuspehu.
- Razvijanje pozitivnega odnosa s strankami z zagotavljanjem učinkovitih storitev, ki ustrezajo potrebam odjemalcev IT storitev.
- Vzpostavitev stroškovno učinkovitih sistemov za upravljanje povpraševanja po IT storitvah.
- Podpiranje poslovnih sprememb in hkratno ohranjanje stabilnega IT storitvenega okolja.
IT Service Management (ITIL - Unofficial)
Trajanje: 3 dni
Termin: 13. – 15. januar 2025
Lokacija: ONLINE
Cena: 850 EUR*
Za dodatne informacije pokličite 01/568 40 40 ali pišite na trzenje@housing.si.
*V ceno ni vključen DDV.
Social Media
Kontakt z nami v živo