IT Service Management

Tečaj IT Service Management obravnava način, kako ekipe IT upravljajo celovito dostavo storitev IT strankam. Obravnava vse postopke in dejavnosti za načrtovanje, ustvarjanje, dostavo in podporo storitev IT. 

ITIL je vodilni svetovni okvir najboljših praks upravljanja informacijskih storitev (IT). Veliko uspešnih organizacij, doma in v tujini, izvaja ITIL prakse, s katerimi je mogoče kaj prilagoditi in jih uporabljati v vseh poslovnih in organizacijskih okoljih. Čemu?

Razlogi, ki govorijo v prid uporabi ITIL metodologije upravljanja IT storitev:

  1. Upravljanje poslovnih tveganj in motenj v delovanju ali ob neuspehu.
  2. Razvijanje pozitivnega odnosa s strankami z zagotavljanjem učinkovitih storitev, ki ustrezajo potrebam odjemalcev IT storitev.
  3. Vzpostavitev stroškovno učinkovitih sistemov za upravljanje povpraševanja po IT storitvah.
  4. Podpiranje poslovnih sprememb in hkratno ohranjanje stabilnega IT storitvenega okolja.

 

IT Service Management (ITIL - Unofficial)

Trajanje: 3 dni
Termin: 13. – 15. januar 2025
Lokacija: ONLINE
Cena: 850 EUR*

 

Za dodatne informacije pokličite 01/568 40 40 ali pišite na trzenje@housing.si.

*V ceno ni vključen DDV.