Podjetje Housing zadnja leta beleži naglo rast, sklepa partnerstvo z vodilnimi svetovnimi proizvajalci programske opreme na področju izobraževanj za njihove rešitve. Zaradi širitve obsega poslovanja in ponudbe potrebujemo ambiciozne, delovne in sposobne sodelavce, ki si želijo novih izzivov. Vsled temu v svoj kolektiv vabi sodelavca/ko za administrativno organizacijska dela in pridobivanje kadrov za izobraževanja.
Organizator izobraževanj
Naloge in odgovornosti:
- Administrativna podpora v oddelku organizacije izobraževanj in prodaje.
- Organizacijska dela pri izvajanju izobraževalnih storitev.
- Administracija spletnih strani in drugih spletnih storitev pri podpori v oddelku prodaje.
- Upravljanje sodelovanja z izvajalci izobraževalnih storitev.
- Organizacijska in administrativna podpora prodajnim aktivnostim sodelavcev.
- Skrb za ključne kupce pri izvajanju in organiziranju izobraževanj.
- Nudenje podpore strankam.
- Pošta in maili.
- Vnos in priprava novih tečajev na koledar.
- Vodenje postopka uvajanja novega predavatelja, evidenca delovne prisotnosti aktivnih predavateljev.
- Druga dela po nalogu direktorja in vodij področij s poudarkom na prioriteti nalog in navodil direktorja.
- Komunikacija z zunanjimi sodelavci/ predavatelji (dogovarjanje za termine tečajev, priprava materialov, vnos materialov na spletno stran, naknadna obdelava posnetkov).
- Organiziranje spletnih sestankov.
Delovni čas:
Polni delovni čas.
Zahtevana izobrazba:
VI/1., VI/2., VII.
Zahtevane delovne izkušnje:
1 - 3 let
Od kandidata pričakujemo:
- Odlično znanje uporabe osebnega računalnika.
- Hitro učenje,
- Uporaba novih računalniških programov.
- Poštenost.
- Lojalnost.
- Organizacijske sposobnosti.
- Sistematičnost.
- Komunikativnost.
- Dobro znanje angleškega jezika.
- Pasivno znanje hrvaškega jezika.
- Poznavanje MS Office.
- Poznavanje socialnih omrežij (linkedIn ipd).
Delovno mesto ponuja:
- Redno delovno razmerje s 3-mesečnim poskusnim delom.
- Preizkušen know-how ter podporo izkušenega tima.
- Redno plačo.
- Možnost osebnega in profesionalnega razvoja.
- Okolje, ki omogoča doseganje ciljev in razvoj lastnih idej.
- Novi poslovni prostori na najvišji kakovostni ravni, z ustrezno infrastrukturo (restavracija, kavarna, vrtec).
- Garažna hiša in parkirišča za zaposlene.
- Skrb za zaposlene in dobro počutje (pozornosti, napitki, "team building" aktivnosti, itd.).
Oblika zaposlitve ali sodelovanja
- Zaposlitev za nedoločen čas
- Poskusno delo 3 mesece.
Prijave sprejemamo na email: trzenje@housing.si
Social Media
Kontakt z nami v živo